Hej!

Mina kära vänner, jag har fått höra på omvägar att jag är saknad. Det värmer.
Men som jag tror ni alla förstår så har jag haft utegångsförbud/datorförbud, min mor gillade inte att jag drack öl ..
Jag tar mitt straff som en man och gör alltså precis det mamma ber mig göra, idag var vi på en blomsterhandel t.ex. Jag matade alla karpar och klappade sköldpaddorna.

Tyvärr har jag ingen bild att lägga upp just nu, men det kommer så småningom. Jag lovar er att jag ska skärpa mig så att jag slipper dessa datorförbud. Nu ska jag försöka komma igång igen och skriva lite om min händelserika vardag.
Varma kramar till er alla.

/ Sten!

Kommentarer
Postat av: Anonym

skönt att ha dig tillbaka sockertopp!

2009-07-23 @ 22:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0