Förlåt mig!

Jag har haft datorförbud .. mamma kom på mig den kvällen när jag satt vid internet och inte hade lov till det.
Därför har jag inte kunnat skriva. Ursäkta mig.
Idag är det söndag, den traditionella Ove Jansson dagen dvs. Men idag har jag även gjort annat, en av mina favoritmusiker spelade här i Gävle så jag var där och kikade. Tyvärr så tog jag inte med kameran för mamma har haft med sig den på sina PRO möten och där var det en farbror som spillde kaffe på den ..
Hur som helst så var det Måns Zelmerlöw jag tittade på och han var jätteduktig, jag stod längst fram när han sjöng Cara Mia.

Nu ska jag stryka mina skjortor och sen jag hjälpa mamma med att sätta upp sommargardinerna. Lägger upp en bild så fort kameran repat sig.
Kramar från Sten.

ps. Hej Inger, kul att du känner så. Jag vet tyvärr inte vem du är, men jag ser fram emot en ljuv date ihop med dig, speciellt många kramar till dig. ds.


Kommentarer
Postat av: inger

åh sten, du vet inte hur mycket det värmde i mitt hjärta, och förståss på andra ställen när du svarade. Mitt hjärtegryn

och denna date, jag ser fram emot den.

Puss I skärten min lilla läckerbit

2009-05-24 @ 22:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0