God eftermiddag!

Mitt "crew" och jag håller på att försöka ordna med mina andra videos så ni får se lite. Vi ska filma min mamma också så att hon får presentera sig själv lite. Det kan ju vara kul för er brudar att veta vem ni ska få tampas med he he. Många säger ju att det bara finns plats för en kvinna i en mans liv, än så länge är mamma den kvinnan för mig.

Jag ser att många har hittat hit till bloggen och det glädjer mig. Jag ska fortsätta skriva om mig själv och lägga ut fler videos, det blir ju lättare att ta till sig mig då. Men just nu är jag lite stressad, ska ner i tvättstugan och tvätta mina kläder inklusive mamma, hon ligger i badkaret nu och ropar att jag ska komma dit och skrubba hennes fötter.
Vi får höras mer senare, ska försöka få upp en video på min första date med Violet då.
Varma kramar från Sten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0