Händelserik Helg!

Hej igen, speciellt hej till dig Agneta. Kul att jag redan fått napp, så att säga.
Kom precis hem från Ove Jansson där jag och min mamma Ulla varit och shoppat lite som vi gör varje Söndag. Det blev två stolsdynor, ett parasoll och en ny kateter till mamma. Sen lyxade vi till det med lite stekt strömming.

Jag har tänkt att jag ska videoblogga så jag har med mig min kamera som jag fick i julklapp överallt. Det finns så mycket jag vill dela med mig av. Men främst mina dejter som jag går på. Har bara varit på en med Violet än så länge, lite pirrigt är det. Hon har träffat min mamma, jag ska visa hur det gick senare. Måste bara ladda upp mina filmer på jotob först så att jag kan föra över dem hit sen. Sen kommer ni får se vem jag är, vad jag gillar och så vidare.
Kan lägga upp en till bild på mig själv, kom fram en kvinna och tog kort på mig precis innan jag skulle till att ge mig iväg på min dagliga joggingtur. Visst är jag hurtig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0