Kvinnan i Headern

Hej alla kvinnor!
Ni behöver inte bli svartsjuka eller vara oroliga att jag funnit någon bara för att jag har en kvinna i min header.
Det är nämligen min kära mor som fortfarande låter mig bo under hennes tak. Hon är en ängel, alla säger att jag är lik henne. Jag är så tacksam!

Fotot på mig är taget hos en fotograf på Ica Maxi, vi kände att vi skulle ta lite fina foton som vi kan rama in så småningom. Ibland skelar jag, men bara när jag blir lite nervös. Hellre det än kissa på sig väl! Många farbröder som gör det, men jag skelar bara lite. Men mina glasögon brukar förhindra att det händer för det mesta.
Nu åker pyjamasen på, sov gott.
Kramar från Sten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0