Välkomna!

Hej, jag heter Sten Brodin och har precis fått internet här nere i källaren. Så jag tänkte passa på tillfället att starta en blogg och känna mig som en i mängden, en gång för alla.
Jag är 47 år gammal, men väldigt ungdomlig. Bor hemma med min mamma Ulla. Jag är som ni kanske förstår singel, men jag kommer få dejta massa spännande fruntimmer framöver pga att jag anmält mig till "Sökande Singlar".
Hoppas ni följer mig i min vardag.



Lägger in en somrig bild på mig så ni får se hur jag ser ut!
Ganska snygg va?

Kommentarer
Postat av: Agneta, 44 år

Hej Sten! Du verkar vara en himla trevlig man! Jag följer redan din blogg. Vill gärna lära känna dig lite bättre och längtar redan till nästa inlägg.

Kramiz / Agneta

2009-05-09 @ 18:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0